English (Google Translate)

Sunday, September 07, 2014

Patrik & Kickie

När min storebror Patrik sa att han skulle gifta sig med sin underbara Kickie på en sommaräng i Småländska Fredriksdal blev jag så glad, så glad. När dagen kom, den 2:a augusti, blev jag dessutom nervös. När jag höll mitt tal vid bröllopsmiddagen började jag nästan gråta. Mycket känslor alltså. Lägg ihop allt det där och du får en helt fantastisk dag. Jag hoppas att bilderna jag tagit gör dagen rättvis.





















1 comment:

Magnus said...

Underbara bilder! där hade din bror en makalös tur som dels fick sin fru naturligtvis, men även att ha en bror som kan hantera en kamera på rätt sätt.
Jag har märkt på mig själv att ju äldre man blir ju mer känsligare blir man vid vissa tillfällen, det borde ju vara tvärtom egentligen.

Ha det gott!