English (Google Translate)

Thursday, May 09, 2013

Hundbett och kraschad hårddisk

Här på bloggen har det varit tyst. Det beror på många anledningar. En av anledningarna är att jag fick sticka iväg på extremt kort varsel för att täcka en nyhetsstory om tre kvinnor som kidnappats för tio år sedan, och som nu återfunnits i Cleveland Ohio.

Väl på plats kraschar hårddisken i min dator och jag fick lita till kollegor när det gällde att få hem material (Tack Thomas och Josefin!). Inte den bästa utgångspunkten. Faktum är att jag just nu sitter i en Applebutik och skriver detta inlägg.

Det var dock inte det enda som hände. Jag lyckades också bli biten i armen av en hund och fick åka till akuten och få en stelkrampsspruta och antibiotika. På sjukhuset satt jag i sammanlagt 4 timmar.

Fast på nåt sätt löser det sig alltid till slut. Nu är dessutom datorn inlämnad på lagning.

No comments: