English (Google Translate)

Thursday, September 21, 2006

Mini-intervju

Min faster Elisabeth Örnemark, 65, och hennes dotter Maria Höök, 38, har besökt New York för första gången i deras liv. Efter 10 dagar i städernas stad, berättar de nu om sina upplevelser.

Var New York som ni hade tänkt er?
- Ja, fast det var så mycket av allting. Stort. Mycket människor. Stora portioner. Mycket helt enkelt.

Vad var det bästa med er vistelse?
- Det var mäktigt att se utsikten från Empire State Building. Utställningen "Bodies" var också otrolig. Sedan gillade vi eran takterass också.

Det sämsta?
De var att jag fick så ont i mitt knä av allt promenerande. Å andra sidan hade vi inte sett så mycket av Manhattan om vi inte hade promenerat. Så det var det värt, avslutar Elisabeth.

5 comments:

Anonymous said...

Tjabba!!!!

länken vill inte funka för mig????

bara så du vet!!!

M

Anonymous said...

Här i det stora landet funkar linken bra. Din dator kanske inte förstår engelska ;)

Anonymous said...

NUUUU funkar den???
M

Anonymous said...

ont i knät? jag får ont i levern när jag traskar omkring på manhattan. det blir så när jag stannar till vid varje bar.

Anonymous said...

Bara av att läsa om det så lääääängtar man tillbaka
bums.